Advertisement

נפתלי בנט / שקוף מספר 15 השר נפתלי בנט חושף את יומנו שקוף - הבקשה של מפקד הפלוגה נפתלי בנט לאש ארטילרית לחילוץ שגרמה למותם של יותר ממאה אזרחים לבנונים מצביעה על הבנה בשימוש בכוח.

נפתלי בנט / שקוף מספר 15 ×"שר נפתלי ×'נט חושף את יומנו שקוף - הבקשה של מפקד הפלוגה נפתלי בנט לאש ארטילרית לחילוץ שגרמה למותם של יותר ממאה אזרחים לבנונים מצביעה על הבנה בשימוש בכוח.. באופן מפתיע, כשהוא עם המפלגה הגדולה ביותר בגוש רק לא ביבי שהלך והתהווה עוד לפני הבחירות ועוד יותר לאחריהם, הודיע לפיד כי מי שיעמוד בראש הממשלה הוא נפתלי בנט עם שבעה מנדטים בלבד (שירדו לשישה). אלא להאיר את דמותו של שר החינוך, ולעזור לכם להכיר את אופיו. נפתלי ואני הולכים יחד בדרך נאמנה ומשותפת מזה שנים ארוכות. זה הזמן לקחת את כל מה שרק אפשר. אותרה החיילת שעזרה לעיוור שננטש בלוד.

צוותי המו״מ להקמת ממשלת שמאל ישבו לאורך הלילה ונרשמה התקדמות במגעים. מחזק את ידי נפתלי בנט. שלטי המפגינים מתחת לביתה של שקד, שמאלנים בוגדים, הוכנו מראש. 13 בני אדם נעצרו בחשד לסחר באמלח ושימוש בנשק. הרבי מבעלזא בשבע ברכות לנכד הרבי מגור.

×'×
×'×"עון סער מנס×" לפייס את נפתלי ×'נט ×"×"ת×'וששות ×'ינינו תשרת את נתני×"ו ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
ניתוח אישיותם מאת האסטרולוג עמי גוטמן. אבל בישרה יש בכלל דיווח אחר לגמרי: מהרב כדורי זיע ל'רב הסלבס' • ריאיון מרתק המבדיל. השר נפתלי בנט ביקר הבוקר במרכז הלאומי של שלוה בירושלים. היא אף הוסיפה כי לראבילו פנה אליה ביום. צוותי המו״מ להקמת ממשלת שמאל ישבו לאורך הלילה ונרשמה התקדמות במגעים. נפתלי בנט נראה פתאום כמו ראש ממשלה. באופן מפתיע, כשהוא עם המפלגה הגדולה ביותר בגוש רק לא ביבי שהלך והתהווה עוד לפני הבחירות ועוד יותר לאחריהם, הודיע לפיד כי מי שיעמוד בראש הממשלה הוא נפתלי בנט עם שבעה מנדטים בלבד (שירדו לשישה).

עד הקמת הממשלה המיועדת יש עדיין הרבה מאוד מכשולים.

איפה תמצאו את המנה הטובה ביותר? 17 תושבים נעצרו בחשד להשתתפות בקטטה המונית שהתרחשה לפני כשבועיים. • נתניהו מנסה לפורר את ימינה, חכ אורבך מסנן שיחות ממנו • אורבך נסוג: בנט רוצה את האוצר, לפיד מתעקש על החוץ. אלא להאיר את דמותו של שר החינוך, ולעזור לכם להכיר את אופיו. צוותי המו״מ של המפלגות ייפגשו. היא אף הוסיפה כי לראבילו פנה אליה ביום. זעקת הבן היתום מאסון מירון • צפו בריאיון סוגרים שבוע. הילדים שלנו ידעו לנצל את הזמן הקצוב שניתן להם. השר סייר וקיבל סקירה על המרכז הגדול והמתקדם בישראל לטיפול באנשים עם בביקור המיוחד השר בנט עשה תיקון להופעתו הזכורה ממסע הבחירות לשיר ירושלים של זהב כשהצטרף עם גיטרה ללהקת ילדי שלוה בביצוע שיר זה. נפתלי בנט מול אלדד יניב מהשמאל הלאומי. מחזק את ידי נפתלי בנט. השר נפתלי בנט ביקר הבוקר במרכז הלאומי של שלוה בירושלים.

אותרה החיילת שעזרה לעיוור שננטש בלוד. פוליטיקה לפני מנהיגות משחקי כסאות. הילדים שלנו ידעו לנצל את הזמן הקצוב שניתן להם. לפיד, בנט, סער וליברמן ייפגשו היום לשיחות מומ. אורבך מתלבט אם להצטרף לממשלת לפיד 126 חדשות המגזר.

נפתלי ×'נט אחליף את נתני×
נפתלי ×'נט אחליף את נתני×"ו ×'ממשל×" שראש×" מ×"מחנ×" ×"לאומי from img.mako.co.il
ניתוח אישיותם מאת האסטרולוג עמי גוטמן. בנט רוצה את האוצר, לפיד מתעקש על החוץ. הבקשה של מפקד הפלוגה נפתלי בנט לאש ארטילרית לחילוץ שגרמה למותם של יותר ממאה אזרחים לבנונים מצביעה על הבנה בשימוש בכוח. אותרה החיילת שעזרה לעיוור שננטש בלוד. פוליטיקה לפני מנהיגות משחקי כסאות. 13 בני אדם נעצרו בחשד לסחר באמלח ושימוש בנשק. שוב פעם, ביום אחד בנט שיקר והפר יותר הבטחות ממה שביבי הבטיח והפר במשך שנים רבות. צוותי המו״מ להקמת ממשלת שמאל ישבו לאורך הלילה ונרשמה התקדמות במגעים.

אפעל בכל כוחי להקים ממשלת אחדות עם לפיד.

בהארץ לא מחלקים תיקים אלא רק מציינים … הילדים שלנו ידעו לנצל את הזמן הקצוב שניתן להם. זעקת הבן היתום מאסון מירון • צפו בריאיון סוגרים שבוע. ניר אורבך צפוי להתפטר מהכנסת 143 חדשות. יד ושם רשות הזיכרון לשואה ולגבורה. הביקור היה מרגש ומעורר השראה. אורבך מתלבט אם להצטרף לממשלת לפיד 126 חדשות המגזר. תני פרנק, ראש תחום דת ומדינה בתנועת נאמני תורה ועבודה, מדבר באולפן ערוץ 7 על ההזדמנות לפעול לשינויים בשירותי הדת בממשלה הבאה. איפה בנט ולפיד שירתו בצהל? איזה ספרים הושאלו הכי הרבה השנה? בנט לא יכול לכהן כרוהמ ראשון1. ולפחות ביבי ניסה, גם אם הוא לא תמיד הצליח (בגלל לחץ בינלאומי או התערבות של בגץ). יש מרוויח גדול אחד בימין מהמהלך של בנט.

אבל בישרה יש בכלל דיווח אחר לגמרי: ניתוח אישיותם מאת האסטרולוג עמי גוטמן. כך מנע נפתלי בנט מגדעון סער להסכים להקמת ממשלת ימין. נפתלי ואיילת, תשכחו מאיתנו לעולם 314 חדשות המגזר. היא אף הוסיפה כי לראבילו פנה אליה ביום.

נפתלי ×'נט כת×'ות מי×
נפתלי ×'נט כת×'ות מי×"×¢ וח×"שות על נפתלי ×'נט Bizportal from img.bizportal.co.il
ולפחות ביבי ניסה, גם אם הוא לא תמיד הצליח (בגלל לחץ בינלאומי או התערבות של בגץ). ורווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר. הביקור היה מרגש ומעורר השראה. אחרי פגישתו עם בנט צייץ אורבך בטוויטר: ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. אורבך מתלבט אם להצטרף לממשלת לפיד 126 חדשות המגזר. נפתלי בנט מול אלדד יניב מהשמאל הלאומי. השר סייר וקיבל סקירה על המרכז הגדול והמתקדם בישראל לטיפול באנשים עם בביקור המיוחד השר בנט עשה תיקון להופעתו הזכורה ממסע הבחירות לשיר ירושלים של זהב כשהצטרף עם גיטרה ללהקת ילדי שלוה בביצוע שיר זה.

איפה בנט ולפיד שירתו בצהל?

רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ', נפתלי בנט. הרבי מבעלזא בשבע ברכות לנכד הרבי מגור. תקראו יחד את שם המחנכת, תדברו עם הילדים על החברים לכיתה ועל מה שמחכה להם בבתי. ישראל כץ, משה כחלון, יולי אדלשטיין, גדעון סער, מירי רגב, גלעד ארדן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל, יריב לוין. הבקשה של מפקד הפלוגה נפתלי בנט לאש ארטילרית לחילוץ שגרמה למותם של יותר ממאה אזרחים לבנונים מצביעה על הבנה בשימוש בכוח. זעקת הבן היתום מאסון מירון • צפו בריאיון סוגרים שבוע. יד ושם רשות הזיכרון לשואה ולגבורה. 17 תושבים נעצרו בחשד להשתתפות בקטטה המונית שהתרחשה לפני כשבועיים. אבל בישרה יש בכלל דיווח אחר לגמרי: אין רוב לדרישה להחלפת יור הכנסת • נתניהו קרוב. המועצת במתקפה חריפה נגד נפתלי בנט. הניסוי היחיד אי פעם בפגז תותח גרעיני. נפתלי ואיילת, תשכחו מאיתנו לעולם 314 חדשות המגזר.

Posting Komentar

0 Komentar